BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 21 November 2010

hier zijn we weer een bericht uit mexxieland, vandaag was de dag en wat voor eentje vandaag zou sinterklaas ons dorpje binnenstormen mama had gekeken wel 3x waar hij zou aankomen..dus wij klokslag half 3 s'middags te wachten en te wachten en nog eens wachten gelukkig lag het niet aan mama en er stond nog een echtpaar te wachten met ook een zoontje vandezelfde leeftijd een half jaartje ouder dus die komen bij elkaar in de klas de jongens hadden elkaar al gevonden en hadden wel lol maar na een half uur in de kou te staan hielden we het voor gezien ..samen met opa en oma elsloo gingen we terug huiswaarts ik helemaal van de wap af dat sinterklaas niet was gekomen leg dat maar uit aan een peuter van drie jaar.. Nou ik hoorde wel de fanfare spelen dus dacht bij thuis komst ik ga de zaal bellen waar de goede sint zijn feestje houd en jawel sint was allang binnnen..gggrrr stond het verkeerd in het zondag nieuws wat een oenen ...nou toch maar besloten voor te gaan..alleen niks meegenomen van extra broekje voor mexx omdat die pas twee weken zindelijk is..maar goed gokje wagen toch..daar aangekomen was een show bezig..in eerste instantie was mexx een beetje bang voor zwarte piet maar na de hand was hij niet meer weg te krijgen je zag hem echt genieten papa en opa hielden het al snel voorgezien en zijn huiswaarts gegaan maar omdat ik zag dat mexx er zo van genoot ben ik met betty gebleven en hebben bewonderend naar mexx zitten kijken heerlijk toch om zo een ventje in dat feestgebruis zin opgaan gelukkig ben ik blij dat ie dat stukje van zijn moeder heeft een lekker sociaal ventje die wel van een feestje houd hihi..toen de show was afgelopen mochten ze nog even met sint een voor een op de foto en kregen ze van hoofdpiet een zak vol met snoepgoed maar mexx had al gezien dat de piet het uitdeelde dus zoefde zolangs sinterklaas heen maar sint wist er wel raad mee en zo belande mexx toch nog op de foto met de sinterklaas..ik leuke middag gehad zo wie zo een heerlijke zondag ...












No comments:

Post a Comment