BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 20 November 2010

Vandaag deze openhaard gemaakt, en dan te bedenken dat het hooguit volgens mij maar 2 euries aan maak kosten heeft gekost.. Ik was op het idee gekomen dat ik het altijd kaal in huis vindt met sinterklaas behalve dan de kadootjes en snoepgoed mis ik toch de kerstboom,, dus dacht ik eerst ga ik de kerstboom opzetten en dan met sinterklaas dingen versieren, maar mich verklaarde me voor gek en zei no way voor sinterklaas geen kerstboom hier in de kamer hmm dus maar iets anders bedenken..google plaatjes kijken helpt dan wel en zo kwam ik op dit idee..snel naar de appie heijn om te kijken of ze nog groote dozen hadden, gelukkig zijn ze hier altijd super aardig en het personeel kwam al met 4 grote banendozen dit moest het doen..en zo begon ik met bouwen ...ik beplak ze met kado papier en begon daarna verf te mixen en heb ze bewerkt met een schuursponsje toen in de garage gezocht naar een achtergrond daar vond ik een grote houten plaat hmm die kon ik gebruiken en toen nog iets voor de boven kant...maar eens op zolder neuzen en daar kwam ik piepschuimen platen tegen die ik hebt verpakt en beschildert en dit is het resultaat en toen heb ik vandaag ook nog drie kransen van peppernoten gemaakt voor bij de schouw..gelukkig had ik nog vorige jaar een hele bonte kerstboom met roze lampjes die nu goed functioneren als vlammen en wat hout in het vuur ..bontje er voor en tada
onze gezellig schouw waar we gezellig met sinterklaas kadootjes kunnen uitpakken en waar mexx nu zijn schoentje kan zetten hmmm geloof dat de zwarte piet al gebruik heeft gemaakt van de nieuwe haard hihi

nou tot gauw allemaal liefs karin



1 comment:

  1. Leuk gedaan zeg, straks wen je er zo aan wil je een elektrische haard ;)

    ReplyDelete