BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 29 October 2010

Heerlijk deze tijd van het jaar flink veel ideeen om lekker te fubblen en knoemelen..
zo heb ik deze week nadat ik een antiek vintage halkastje gekocht had het kastje dat ik ge erfd heb van mijn opa onder handen genomen ..ik had nog wat restjes verf staan en die bij elkaar gemixed en dit is het resultaat staat nu lekker bij de voordeur..Voor de rest nog kabouterhuisjes geknutseld van fimo klei en mos met wat decoratie paddestoelen mexx vindt ze helemaal geweldig hij blijft maar kijken mama wanneer komt de kabouter er nou uit..heerlijk kinderen..
Ben nu bezig met de hal als die klaar is zal ik ook foto's uploaden weer..
Eindelijk mijn roots weer terug gevonden ik ben toch echt een boerin want landelijke en vintage dat blijft toch leuk dus terug bij af...heerlijk thuis gevoel lekker gezellig.
Ook heb ik al ideeen voor de kerstboom ben er druk mee bezig heb al vanalles in huis gehaald ben benieuwd of het gaat lukken..
Voor de rest alles zijn gangetje lekker aan de knutstel tot gauw liefs




1 comment:

  1. ziet er superlief uit ! Ben ook mijn huis eindelijk na 12 jaar aan het "updaten" met shabby chic brocante landelijke stijl. maar met al dat geschilder zal het wel een tijdje duren voordat het helemaal mijn zin is ....

    ReplyDelete