BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 15 September 2010

Maandag 12 september was het zover 32 jaar geleden kwam ik ter wereld...en dat moest gevierd worden hoewel mijn familie ver was heb ik er toch maar het beste van gemaakt ..In de ochtend moest ik boodschappen doen en dacht om me een beetje jarig te voelen ga ik maar met mexx high tea-en bij de HEMA. Dat was super gezellig zolang het duurde kan niet van een peuter kleuter verwachten dat hij lang blijft thee leuten.. erna boodschapjes gehaald en toen nog wat getreken thuis en cakjes gemaakt en overheerlijk geitenkaas wraps..Stel je voor er komt toch hoogbezoek dan is het wel leuk om iets aan te bieden. S'middags hebben we nog mellige foto's zitten maken met ons tweeen van mama haar gehaakte kunsten..en toen tegen de avond heerlijk snert gegeten met pannekoeken..Toen kwamen opa en oma elsloo nog op bezoek voor mama's verjaardag dus al met al een relaxte rustige verjaardag..
hhhmmmmm cup cake HEMA


gezellig met mama high tea-en








lekker knoeien met slagroom het is tenslotte feest..

mama's creaties...leuk he







de gelaarsde mexx hihi
mama's choco cup cake

blow out the candle..


overheerlijke wraps
mexx die het geweldig vind om de kaarsje uit te blazen nadat hij net wakker geworden is..
liefs karin en mexx


No comments:

Post a Comment