BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 1 December 2010

Zoveel ideetjes in mijn hoofd..gisteravond nog hartjes van stof zitten maken voor in de kerstboom dit jaar dit jaar zal de boom zacht roze , wit, oud zilver en grijs kleuren ben benieuwd of het wat word..vandaag al eventjes buiten bij de voordeur het tafeltje een beetje weer opgefleurd met twee stukken voor de kerst en zo blijven we bezig straks nog eventjes een oud, fout en goud kado in elkaar flanssen,,ik heb al een leuk ideetje voor een goud kado..we hebben vrijdagavond namelijk op het korfballen pakje pakje ik heb er veel zin in ..en het foute en oude kado is niet zo moeilijk maar een gouden kado twv 5,- ik heb het dus letterlijk en figuurlijk opgenomen en vind dat ik geslaagd ben foto's hiervan volgen nog mocht iemand het lezen van de club dan is het geen verrassing meer zodoende volgt het nog nou nog een fijne dag liefs karin



No comments:

Post a Comment