BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 4 December 2010



Een echt grappig en leuk sinterklaas feestweekend, vrijdag hadden we pakje pakje van het korfbalclubje kvm..wat een lol dat we hadden eerst lekker getraind ging best lekker eens wat meer ballen in de korf gekregen ..en toen na de douch gingen we met een groep pakje pakje doen alle pakjes in het midden we moesten iets fout, ouds en gouds meenemen hierboven zag je mijn gouden kado voor de rest het foute kado had ik een oude doucheradio een beertje zo duf en fout dat ik er vanaf moest kado gedaan, en het oude kado had ik een doos oud gemaakt met een slinger van fabuland van de lego dingetjes van vroeger omwikkeld om een oude schoenendoos en die beplakt met oud bladmuziek en stof en toen nog een cd van versjes otje en pluk van de petteflet,cdsingele mr ozo flatbeat, oude kinderkerstballen, enzovoorts het was een geslaagde avond ik had die avond een kerstslinger gewonen en een push light van disney prinssesen altijd al willen hebben hoef ik niet bang te zijn in het donker maar hellaas hij is al weer ingepikt door zoonlief vind het hem geweldig ook als ie roze..hihi ..Gisteravond waren we gezellig de verjaardag gaan vieren bij oma Betty heerlijk kunnen lachen en cody de hond die het bezoek de hele tijd was aan het vergassen iedereen verging van de stank thank god was ik blij dat ik een flinke neusverkoudheid had opgelopen en daardoor niks rook ..thank you ..Vandaag heerlijk kunnen uitslapen tot half 9 en toen opgestaan met mexx hellaas is hier nu vieze regen en de sneeuw inmiddels verdwenen daardoor boehoe..nou hoop ik dat het niet gaat ijzelen en sint en piet op tijd kunnen komen om de kadootjes voor mexx langs te brengen hihi nou tot gauw weer hieronder nog wat foto's toen ik me was aan het opmaken en mexx deed vrolijk mee hij was de leeuw zei hij aaarggggh miaaauw maar wel een hele lieve leeuw dan groetjes en tot snel met een verslag van pakjes avond


No comments:

Post a Comment