BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 13 December 2010

Mommy is done with it...Vandaag de beslissing genomen om mexx zijn haren helemaal kort te maken..Het werd maar langer en langer en zat geen model meer in en de krullen waren ook ver te bekennen..En na het bad drama wat zich gisteren afspeelde denk een lekker frisse boeftige coupe voor mexxie boy , ik dacht als moeder dat ik er meer moeite mee zou hebben en heb ook lang gewacht omdat ik normaal langer haar mooier vind maar dan moet het ook verzorgd zijn en het laatste was het hem juist en vooral als kapster wil je toch dat je kind ook meegaat met de mode...het werd allemaal pluizig en viel heel erg bol en de verkeerde kant op dus vandaar dat ik vandaag mexx heb beet genomen en voor de tv heel makkelijk geknipt nou ja makkelijk ..op een gegeven moment had meneertje er genoeg van dus heb ik een gedeelte op de bank geknipt je moet niet vragen hoe het laatste stukje kreeg ik heb toch weer op de stoel voor de tv...Op een van de foto's de laatste vind ik hem op zijn tante lijken die blik zo en dat gezichtje hoop dat je dat niet erg vind judith maar misschien herken je het wel ...liefs karin we wouden even mexx zijn nieuw ondeugend koppie showen..zou het leuk vinden als je laat weten wat je ervan vindt..





No comments:

Post a Comment