BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 19 December 2010

Wat is het toch mooi zolang je maar niet de weg op hoeft met zomerbanden dan is dit toch heerlijk eindelijk weer eens een beetje winter..vandaag zondag heerlijk genoten van de rust in de straten en het krakken van de sneeuw...Ik weet niet wat dat is maar als je strenge winters ben gewend en een fijne opa hebt gehad die ook zo van de natuur hield dan waardeer je dit enorm..ondanks de ongemaken..maar die ik neem ik voor lief dus heb vandaag supper vollop genoten niet veel gedaan want komende week wordt het een drukke week .. vandaag een sneeuwpop gemaakt het onderste gedeelte is een stronk van een grote japanse kersenboom die ik bekleed heb met sneeuw en zo opgebouwd mexx vond hem het einde..later zijn we nog een rondje door de sneeuw gegaan met slee.

maar meneertje mexx die vond het maar niks dat het was aan het sneeuwen gilde de hele tijd ik heb sneeuw in mijn ogen water dat is een ramp met zijn ogen zelfde drama met haren wassen we zijn nu denken om een duikbrilletje aan te schaffen kijken of dat werkt maar kan slecht met een duikbril hem de sneeuw in laten gaan haha..






vrijdag was noa mexx zijn vriendinnetje hier zowat de gehele dag en ze hebben fijn samen gespeeld wat een lol eerst lekker kersthangers voor in de boom geverfd en in de middag lekker gesmikkeld en toen in de pyama's maar hoho slapen wouden ze niet dan maar lekker uitrusten op de bank en erna nog flink moe gemaakt op mexx zijn kamertje door op het bed te springen en zich te verstoppen is het geen kerstengeltje die noa wat een scheetje is het toch het was een geslaagde dag..
michel had van zijn werk een kerstpakket gekregen maar het mooise kado van het pakket was toch deze doos mexx wist van geen ophouden hele dag zowat meegespeeld ...nu ligt hij van ellende helemaal bijna uitelkaar..

Ik heb ook nog gewerkt aan de luiertaart voor het aanstaande broertje van noa de mama van noa is de 21 dec uitgeteld dus hopelijk duurt het niet meer lang ..was weer leuk om te maken
en voor de rest nog wat gefrubbeld in huis de tak opnieuw kerstachtig aangepast aan de kerstboom
met plakaatverf op het raam geverfd met mexx samen gelukkig wel op waterbasis
gezellige hartjes aan de schutting gehangen
een tak voor raam met kerstdecoratie en lampjes
en nog wat stolpjes hier en daar
zo wordt het al met al weer een gezellig boel voor de dagen iedereen alvast hele fijne feestdagen en een bruisend 2011 ..mijn jaar kan niet meer stuk want we hebben ook nog een mooi kerstkadootje gekregen ,,we hebben te horen gekregen dat mijn zus haar man en hun zoontje joseph het paspoort kunnen gaan aanvragen en kunnen dan gaan plannen maken voor hun terugkomst naar nederland maar voor nu zitten ze nog in kenia...geweldig dat het einde in zicht is ik heb ze heel erg gemist maar gelukkig is er mail , en skype enzovoort dus tijd vliegt om tot gauw allemaal dan maar weer.

No comments:

Post a Comment