BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 15 November 2010





zondag heerlijk gewerkt aan mijn kerstproject... ik had mexx ook beloofd dat hij iets van een kerstboompje zou krijgen dit jaar op zijn kamertje..ik had een appelkistje gekregen en deze met een breekijzer gesloopt..en toen opgebouwd tot deze twee kerstboompjes het was flink zagen maar het resultaat ben ik heel blij mee.. Het ziet er echt stoer uit echt iets voor een jongen maar net zo leuk voor een meisje.. Natuurlijk komt eerst sinterklaas nog op bezoek voor dat we deze officeel kunnen ophangen mijn handen jeuken maar heb ook samen met mexx mooie knutsels gemaakt voor sinterklaas feest en ook mooie tekeningen voor de sint en zwarte piet..
We waren zaterdagavond nog gaan uiteten mexx was lekker uitlogeren bij opa en oma elsloo en we zijn erna nog naar de bios geweest naar Sint het was een echte dick maas film was wel grappig..na heerlijk uitgeslapen te hebben werd mexx wakker bij opa en oma elsloo en riep ben klaar grote slaap waarop opa en cody de hond op hem afstormde dat vond mexx wel leuk..daarna gingen ze onder ontbijten en zag dat zijn grote verbazing dat zijn schoentje was gevuld wel ja een hele stoomboot zat in zijn schoen s'middags is oma liesbeth nog op bezoek geweest die kwam afscheid nemen die gaat met het vliegtuig naar mijn lieve neefje Joseph toe geweldig toch lieverds uit kenia als jullie dit lezen heeeeel veel plezier weer de komende weken en een dikke kus van ons alle oet beeg..xx

No comments:

Post a Comment