BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 6 September 2010

Een dagje valkenier in valkenburg...Gisteren ben ik met papa en opa en oma elsloo naar de valkenier geweest..Mama had helaas pech die moest korfballen ook nog eens verloren shame on you mama.. maar goed we hebben ons prima vermaakt het weer was super..Papa en opa en oma vonden het maar ouwe kroam maar ik vond het super..Kijk maar naar de foto's het leukste vond ik toch wel de raket dat vond ik echt gaaf daar ben ik met opa en oma in geweest..
ik ben ook nog in het spookhuis geweest maar daar was ik niet zo van onder de indruk..
Maar van alle indrukken ben ik vandaag op maandag 6 september wel niet zo lief voor mijn moeder...maar ga nu toch even een middag dutje doen om alles te verwerken van gisteren en zodat mama ook even rust krijgt en kan bijtanken nou heel veel liefs maybe gaan we komend weekend nog naar toverland hoop dat het goed weer wordt ..liefs karin en mama




























No comments:

Post a Comment