BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 2 September 2010

halloooooottjes hier weer eens een update van mijn leventje..
Vorige week vrijdag ben ik voor het eerst in een pretpark geweest het was geweldig ik moest vond ik alleen lang wachten in de rij maar heb het toch goed volgehouden dankzij mama..
Toen we aan kwamen was het gordijn nog dicht maar toen het openging zag ik meteen piet piraat ik vond hem van een afstand helemaal geweldig maar toen ik dichterbij kwam vond ik het toch wel erg eng met veel dapperheid in me heb ik hem toch een handje gegeven..
Toen ben ik met mam als eerste helemaal voorin in de achtbaan gaan zitten en eerst vond ik het helemaal niks gilde dat ik eruit wilde en toen nog eeen keer nog een keer wow dit was te gek,

mijn lievelings atracties waren...mega mindy fietsen, bootjes , achtbaan en de kabouterplop paddestoel..

nou geniet maar van de fotos zoals wij genoten hebben van het kleine maar wel zo leuke park..liefs mexx































































No comments:

Post a Comment