BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 22 August 2010






Zaterdag na de lunch bij opa en oma elsloo vertrok ik met papa en mama en oma naar het kabouterpad bij pietersheim..
Aangezien ik geen middagdutje hoefde te doen was mijn humeur niet al te best en zat luisteren er niet goed in maar daar hadden papa en mama en oma meer last van dan ikke..
Mama kocht voor mij een mooie echte rode kaboutermuts maar ik wou die niet op dus liep mama ermee rond schaamde me dood maar toen ik thuis was durfde ik wel mijn ware aard te laten zien en vond het ook leuk om ermee rond te lopen.

In het bos waren verschillende hindernissen die de kabouters hadden gemaakt dat was wel leuk om mee te spelen en eikeltjes te zoeken en dan erop fluiten en zo..
Hordes lopen ging ook al heel goed kijk maar alleen mijn broek werd er vuil van en daar was papa niet zo blij mee..maar ja die doet ook de was dus kan het me zo voorstellen..
Onderweg kwamen we op ons pad een omgevallen boom tegen ...hmmm.zouden de kabouters die hebben omver geduwd.was wel leuk om overheen te klouteren.
Er was zelfs een kabouter verstopt achter de boom ooh nee het was mama maar. Ik heb zelfs nog neusje neusje gedaan met de kabouter en even later in de boom geklouterd maar toen vond ik het een beetje eng worden.en toen zagen we dit mooie kasteel zou er ook een prinses in wonen met een mooie ruine.

en opeens waren er de kabouter huisjes hellaas waren ze niet thuis want ik heb staan roepen en aangebeld joehoee kukkeleku wakker worden maar niks hielp
ik ging zelfs proberen of ik ook nog naar binnen kon maar was al veel te groot
ze hadden ook een mooie laan aangelegd daar moest ik even doorheen sprinten
daarna even genieten van een drankje want het was best ver lopen hoor
erna ging ik nog heerlijke soep maken heerlijke MeXx hmm
lekker rennen en gek doen dat mag in het kabouterbos kijk mama ze kennen zelfs mijn eerste letter hier hihi
zo dit was het einde van het kabouterpad effe hangen aan de stok en nu op naar de speeltuin
de speeltuin ik bleef maar rennen en rennen kon gewoon niet kiezen waar ik op wou was ook allemaal zo mooi en veel, mama heeft me ook moeten toespreken want ik bleef maar wegrennen bang dat we weer naar huis toe gingen toen mams me dat duidelijk maakte toen was het goed.
tussendoor even een drankje en een ijsje he mama is mijn ijsje afblijven
Bij het terras was ook een beek gemaakt waar kinderen heerlijk door het water konden slenteren en er was ook nog een kinderboerderij en een hele grote treurwilg zo op weg weer naar de auto was een lekker zonnige zondagmiddag

No comments:

Post a Comment