BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 24 August 2010






















Vandaag een heerlijke dag gehad ondanks dat mexx verkeerd begonnen was met schreeuwen en stieren gingen we naar oma toen merkte oma ook al pff heftig zeg als hij de hele dag zo was..maar had beloofd dat we naar buiten gingen frisse lucht halen..Nadat we gezellig bij oma liesbeth waren geweest en opa john gingen we op zoek naar het blote voetenpad in brunssum.
Gelukkig vind mama overal de weg dus dit keer ook geen probleem achteraf vonden we het pad in zutendaal mooier aangelegd en ook nog goedkoper maar dit was een leuk alernatief en wat is er heerlijker dan met blote voeten door de blupper te lopen..het was voor ons beide weer een heerlijke wandeling waar we echt tot rust kwamen en nader tot elkaar..heerlijk..ben geloof ik verslaafd eraan zelfs mexx die normaal om de minuut roept mama ikke dragen zeurde nu niet..en heeft alle 4 km gelopen misschien zelfs wel meer want ik was opeens de weg kwijt en liep tegen het parcours in maar dat mocht de pret niet drukken hihi ik ben ook altijd dwars dus nu ook..alleen bij modderpoelen hoefde mexx vandaag echt niet in en ging ook wijdbeens erover of voorzichtig er langs. Hij wou wel bij mama in de nek ook met de grote oversteek wou hij proberen met veel geduld en geluk is het mama gelukt om mexx veilig en droog aan de overkant te brengen..We hebben weer genoten gelukkig was het weer ook goed niet te warm en niet te nat..erna nog genoten van een ijsje en tijdens de wandeling heerlijk gepicknickt met mama in de wei bij de poel heerlijk erna viel mexx als een bok in slaap in de auto..is altijd zo schattig hij vraagt meestal mag ik slapen in auto en ik zeg Ja en weg is hij naar dromenland ik kan hem dan meestal ook zo uit het stoeltje in bed leggen heerlijk weer een paar uurtjes rust totdat de storm weerder keert.


No comments:

Post a Comment