BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 2 August 2010



Hallo lieve blog lezers..
ik wil jullie mijn lieve neefje joseph showen...all the way from Kenia.
Is het geen schatje,, we zijn supertrots erop dat hij in onze familie is gekomen..
We genieten ook volop ervan helaas wel op afstand maar dat maakt niks uit zo kan hij goed aan zijn lieve mama en papa wennen. Mijn zus en schoonbroer moeten een half jaar in kenia met joseph wonen voordat ze hierna nederland komen met hem dat is de procedure van daar..dus gelukkig hebben we blogs , skyp, internet en telefoon waardoor de tijd en afstand korter wordt gelukkig anders zou ik het wel heel moeilijk vinden..Ik ben zo ontzettend trots op hun dat ze dit doen petje af..want ik weet als geen ander dat het leven met een peuter-kleuter niet altijd over rozen gaat hoe leuk het ook is ..het is ook best heftig zeg.. maar goed geniet van dit mooie ondeugend mannetje en weet dat je zo ontzettend welkom bent in de hele familie..


No comments:

Post a Comment